dagen i dag

madde veckte mig tio över nio (skit tidikt ) men en då.
sen åt vi fruckost. sen ringde jag fredde och frågade om vi kunde göra något.och det gick :)
men det hade regnat så vi kunde inte göra något ute men inne gick så vi spelade spel typ hela dagen.
sen åkte jag till minn mormor och morfar och åt lunch. för mina föraldrar jobbade.
sen åkte kom fredde hem till mig och sen åkte jag till centrum och handlade lite godis.
sen åkte jag till fredde och spelade lite mer spel ochsen åkte vi till skolan och cyklade lite :)
och då hittade vi en trasig skateboard så vi åkte till fredde och tog bort djulen och satte dom på hans skateboard.
sen åkte jag hem och åt middag deet vat jätte gott.och just nu tittar jag på film med familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0